Fotoğraf Çekmeye Başladım

   Son zamanlarda fotoğraf çekmeye merak saldım.
   Elimizin altında akıllı telefonlarla geziyoruz bari mesajlaşmak dışında bir şeye yarasın öyle değil mi? 
   Ben de hobi olarak böyle bir şeye başladım, çekiyorum, ufak tefek ışık oyunlarıyla da zevkime daha uygun hale getiriyorum. Tabii güzel bi makineyle çekilmiş kadar olmaz kalite açısından fakat yine de benim gözüme hitap ediyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Önerilerinizi, eleştirilerinizi bekliyorum, hepinizi öpüyorum. 









Yorumlar

  1. Kendini özletmiştin nerelerdesin sen kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil bitti malum, geri dönüş hazırlıkları, yerleşme, temizlik derken ancak fırsat oldu ya

      Sil
  2. İlk çektiğiniz benim tarzımda hissettim gri puslu havayı sevdiğim için :) geneli başarılı olmuş emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. İlk resmi sevdim bence geyet iyisin canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

ÇEKİLİŞ BAŞLASIIINNN!!!!!! (KAPANDI)

Bir Adım, Bin Mutluluk :