Haftanın Blogu Seçilince: HOŞ GELDİNİZ! :)




   MERHABALAAARRR,

   Bu yazımı Cafe Tigris'in beni haftanın blogu seçmesi üzerine yazıyorum.
Umarım fazla gecikmemişimdir, okul falan derken ancak fırsat oldu.
Benimle ilgili olarak çok güzel şeyler yazmış, okuyunca nasıl mutlu oldum anlatamam. Buradan girerek siz de okuyabilirsiniz :)
Kendisi de çok güzel kalbi olan birisi, her zaman güzel duyguları, düşünceleri ile gülümsememizi sağlayan, blog sayesinde tanıdığım en değerli insanlardan birisi oldu. Çok tatlı bir insan.
Buradan da kendisine çok teşekkür ediyorum.

   Blog hayatıma 4 Aralık günü başladım bakıyorum da sadece 4 ay geçmiş. Aslında çok kısa bir süre ama ben yıllardır blog yazan birisi gibi hissediyorum kendimi. Sanki yıllardır yazıyorum ve her birinizi de yıllardır tanıyorum. "Burayı yuvaya çevirebilirim umarım" demiştim ve en azından kendim için başarılı olabildiğimi görüyorum.

   Şuan 90 takipçim var ve her geçen gün artıyor, ben bloga başlarken bunun 10 bile olacağını tahmin edemezdim. Hatta bırakın takip etmeyi beni 10 kişinin okuyacağını bile sanmazdım. Bu yüzden okuyan, takip eden, seven herkese çok teşekkür ederim. Hepinizi gerçekten çok seviyorum. Her biriniz hayatıma güzellik katıyorsunuz bunun için hepinize minnettarım.

   Umarım amacına ulaşan bir yazı olmuştur, herkese mutlu günler :)



Yorumlar

  1. Hoş bulduk, takibe devam edeceğim sizi :)

    YanıtlaSil
  2. Herkes birbirine aynı duyguları besliyor. Okudukça, yazdıkça zenginleşiyoruz. Güzel bir alışkanlık bence:)

    YanıtlaSil
  3. Harikasın güzellik seviyorum seni ;))

    YanıtlaSil
  4. Cici kızım.Biraz rahatsızım,kaçırabiliyorum akışı.Fakat Tigris'im seni seçtiğinde linkten sanırım bloğuna gelip ekledin seni canım.Bu pati izleri dikkatimi çekti kedilerimiz var zira.Sonrası flu.Ben sanırım yazını ilk gördüm.Kutluyorum seni canım.Ortamımız çok güzeldir.Destek zaten çoktur.Mimler,seçilen bloglar.Logo eklemeyi bilsem ben de haftanın bloğunu seçeceğim de biraz o konuda özürlüyüm sanırım yaşım nedeniyle.Daha çok yeni imişsin .Aramıza hoş geldin.Başarılar canım.Ece ablanız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz çok kıymetli, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Hosbulduk canim. Ben kendi adima günümün büyük bölümünü bloglarda geçiriyorum. Beni anlayan insanlar arasinda olmaktan mutluyum.

    YanıtlaSil
  6. hosbulduk. tigris ten geliyorum ve hemen takibe aliyorum sizi sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bence gayet guzel olmus :)

    YanıtlaSil
  8. Benim de 4 ay oldu. Paylaştıkça çoğalıyoruz ne güzel.
    .

    YanıtlaSil
  9. Hoşbulduk, bende daha çok yeniyim, hatta sizdende yeniyim :) ve bu alemde ilk sevgili Tigris ile tanıştım ve onun sayesinde beni hiç yalnız bırakmayan her yazıma destek veren bir çok değerli arkadaşım oldu. Hemen hergün kendilerini sizin de tabirinizle (ki bende öyle görüyorum) evimde ağırlıyorum.sizide ağırlamaktan mutuluk duyarım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde aramıza hoş geldiniz sizde, mutlaka uğrarım :)

      Sil
  10. merhaba 2dirhem 1çekirdek vesilesiyle blogunuzu takibe alıyorum bende sizin gb. genç blogçulardanım :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba.Blog keşif etkinliginden geldim ve 100.üyeniz ben oldum :) Bana da beklerim. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  12. Hoşbulduk.Felsefenin okullardan kaldırılmaya,belkide kalktığı böyle bir dönemde,girşimci genç felsefeci olma konusundaki çesaretini kutluyorum.Görüşmek üzere.Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Hoşbulduk.Felsefenin okullardan kaldırılmaya,belkide kalktığı böyle bir dönemde,girşimci genç felsefeci olma konusundaki çesaretini kutluyorum.Görüşmek üzere.Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. aaaay kiraz haftanın blogu musun yaniii :D

    tebrikler :D

    yaa bu arada senin de ters düzü okuduğunu biliyorum 2.sinin fragmanı çıkmışş çok heyecanlandım şimdi onu yazdım ben de.. :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

Rukiye Türeyen: %99 Engeli ile Kitap Yazdı

Bir Adım, Bin Mutluluk :