Neler Yapıyorum?

   Çok uzun zamandır burayı inanılmaz ihmal ettiğimin farkındayım ve gerçekten bunun vicdan azabını çekiyorum, kendime burayla alakalı olarak verdiğim sözleri tutamıyor, hedeflerimi gerçek kılamıyorum.
Size yapabilecek olduğum bir açıklama da yok doğrusu. Sadece girmiyorum, yazmıyorum işte. Sebepsizce her şeyden elimi ayağımı çektim. Bir tek gazetede yazmaya devam ediyorum düzenli bir şekilde, benim için oldukça önemli biliyorsunuz.
Derslerim yine felaket durumda. Çok çok kötü. Ciddi anlamda okulumun uzayacağı daha şimdiden belli. Bölüm değiştirmek istiyorum ancak Sakarya'dan da gitmek pek olacak iş değil benim için şuan, sevdiceğimde ayrılmak zor geliyor bunun yanında çok güzel bir düzenim var orada yeni bir şehre adapte olmakta zorlanacağımı düşünüyorum.
   Şuan evimde, Trabzon'dayım zaten biraz daha huzurluyum doğrusu tek problem erkek arkadaşımı biraz özlüyor olmam o da atlatılamayacak bir durum değil şuan için.
Geçiş meselesi olmayınca tabii bende alternatif olarak açıköğretim okumaya karar verdim öyle veya böyle Felsefe biter de sevmediğim, iş bulamayacağım bir bölüm olarak kalır.
Aslında bakarsanız geçen yıl Felsefe'yi delicesine seviyordum da. Fakat şuan kendime bir dönüp bakıyorum da Felsefe deyince bile kusasım geliyor.
Bakalım hayat bana neler getirecek göreceğiz.
   Yazmak için ajandama not aldığım o kadar şey birikti ki görmelisiniz. 4-5 tane bitmiş şampuan kutusu biriktirdim ki sırf resimleyip sizlere bahsedeyim diye sonra ne yaptım biliyor musunuz? Yurttan taşınma günüm gelip çatınca hepsini çöpe yolladım.
Bu sorumsuzluklardan dolayı gerçekten fena kızgınım kendime, her birinizden de çok özür dilerim ama sanırım insan zaman zaman böyle olabiliyor.
   Hediyeleşme etkinliği de başlatmıştım biliyorsunuz, o da iptal oldu işte. Finallerdi, taşınmaydı ve bir de benim sorumsuzluklarımdı derken ilgilenemedim, adres yollayanları zahmete soktuğum için inanın çok üzgünüm hepinizden tekrar tekrar özür diliyorum, affınıza sığınıyorum.
   Şimdilik benden bu kadar, yakında görüşmek üzere...

Yorumlar

  1. Oluyor banada oldu arada insana geliyor sanırım ne yapmak istediğini bilememek bazen uzaklaşmak hangisi size iyi gelicekse onu yapmak daha doğru ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle gerçekten, neyseki toparladım kendimi yaz tatili kendimi toparlamak adına bana iyi geldi, yenilendim :)

      Sil
  2. Ohhh ruh arınmış huzur gelmiş mis gibi ne güzel

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

Bir Adım, Bin Mutluluk :

Rukiye Türeyen: %99 Engeli ile Kitap Yazdı