VİŞNE VE KİRAZ ANLATIYOR

HEYYAAA!!!
Herkese iyi geceler,
Gerçi muhtemelen bir çoğunuz sabah okuyacak ama olsun şuan gece ve saat 02.23 suları.
Günlerdir aklımda blog var. Eve gelip sakin kafayla yazmanın hayalini kurarken bütünleme belasına ders çalışmaktan kafa kaldıramaz oldum, günde iki saate tahammülü olmayan ben yedi saate falan çıktım. Dua edin bana bütleri geçeyim, geçemessem yandım. Bu iş, okulu uzatmaya kadar gider. Her ne ise. Dedim bari çalıştıktan sonra yazayım falan bitirdim işte bilgisayarı kucakladım yatağıma yerleştim, bir baktım bilgisayarın şarjı bitmiş ulan hangi ara bittin insafsız! Bende üşendim tabii onu şarja takmaya dedim bari telefondan iki kelime karalayayım da keyfim gelsin.



Kafamın içi Agustinuslar'la, Eriganalar'la, İbn-i Rüştler'le doldu taşıyor. Onlar kim demeyin bilgilerim taze burası da bütlerimden nasibini almasın.

Bu arada çekiliş hediyelerim yerlerine ulaşmış, çok güzel resimler ve güzel dilekler aldım. İnsan deli mutlu oluyor böyle güzel şeyler duyunca hepsini seviyorum, ben onlara teşekkür ediyorum bunuda burdan bir kez daha demiş olayım. Ve şununda haberini vereyim zaman zaman benzer çekilişler olacak.
Ne demiştim eve geldim. Ulan huzur bu resmen. Kendi yatağım, kendi üçlü koltuğum, canım kumandam. Kuşumuz, balıklarımız, çiceklerimiz...
Canım annem... En çok anneme hasret kalıyorum vallahi. Anne değil dost benimkisi resmen. Biraz sinirli bir dost ama iyi bir dost tanısanız seversiniz ayrıca bence dünyanın en akıllı annesi bende!
Cumartesine kadar burdayım sonra hoopp yine Sakarya. Bir hafta da bütünleme derdine orda takıldım mı yine bir ay, evimde bana kalır. Sonra kitaplarıma ve izlemediğim filmlere vericem kendimi. Resmen kitap okuma hayali kuruyorum son günlerde.


Karma karışık konuştum durdum. Ama anlayışınıza sığınıyorum kafam çılgın şekilde dolu malum.

Sevgiyle kalın efenim... Öpüldünüz...

Yorumlar

  1. Hoşgeldinn :) Dertler de hiç bitmiyor değil mi? "Lanet olasıca!" "Yeter ulan!" falan diyoruz, ama en sonunda "Oh" diyoruz, sonunda kurtulmuşuz. Sonra yine stres başlıyor. Hayat hep böyle devam ediyor. Kah mutlu, kah stresli, kah üzüntülü.. Ben de mi karmakarışık konuştum acaba? :D Hep mutlu olman dileğimle, başarılar..

    YanıtlaSil
  2. Kalemini yüreğine sağlık mümkün oldukça takip edeceğim... Başarılarının devamını dilerim. Brütlere kalmadan hayallerine ulaşırsın umarım...

    YanıtlaSil
  3. Bşarılar dilerim sana ama bence şablon ayarını daha güzel yapabilirsin.
    http://ucluklavye.blogspot.com.tr/ beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla öğrenerek olacak sanırım ancak :)

      Sil
  4. Güzellik , annene çok selamlarımı ilet. Böyle yürekli bir kız yetiştirdiği için teşekkürlerimi de unutma

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. çok pardon geç geldim çünkü lanet sınavlar.. Aklıma takıldı Sakarya demişsin sen saü de mi okuyorsun? Agustinus hepimizin kabusu oldu inan ki :) Eğer saülüysen Daşkayazedesin demektir :) Resme koptum :) bir dönem bütlerde neymiş derdim şimdi üç bütle ağlıyorum düşün :D

    YanıtlaSil
  7. Aynen daşkaya mağduruyum hemde fazlasıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daşkayayı tadan her canlı bütü tadmak zorundadır :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sohbet Edelim :)

Şampuan Hakkında : Head & Shoulders

Şampuan İncelemesi : GLISS / Million Gloss